Within Temptation - Memories

Jag har väl aldrig varit ett sånt stort fan av Wrestling. men igår låg jag uppe hos Krill & såg det med Krill & Tobbe.. Vi såg lite The Rock & Hulk Hogan. Jag tycker Hogan är så jävla AWESOME.Men om jag får säga det själv så tycker jag att Wrestle Mania var ändå ganska läckert, men jag vet inte om de är sant eller fejk?. Jag har aldrig förstått det. Men jag kollade på det sen blev det lite Acdc konsert & sen lite wu-tang också. Inte riktigt min musik men de var trevligt..
Men jag är väldigt trött idag, Så nu ser jag lite oth & sen ska jag ta tag & se Paradise Hotel som jag missa igår...

17/11..
Jag kommer aldrig glömma & jag kommer alltid komma ihåg. Jag är tacksam för allt. Jag är glad för den tiden vi fick..
Men jag kommer alltid minnas det här & det ligger mig varmt om hjärtat.

Dagen ska gå till att tänka & fördriva tiden på annat, jag måste iaf försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0