A*Teens - A Perfect Match

Sitter idatarummet med pappa & ullis & emma. Ullis vid sin dator pappa vid sin & jag har ullis andra dator i knät på golvet där jag sitter. Emma sitter & leker med min mobil & tar kort jag vet inte riktigt vad hon har tänkt hitta på men det blir nog bra det tillslut iaf...
Hunden ligger död på golvet med mig också.. detta kan ju inte bli bättre, det är två matcher idag. I sävar & på ersboda emma har DM match har jag för mig att det var. & Pelle spelar mot övik i sävar..
Folket har tyckt om att hålla mig vaken inatt. Men sånt som händer.. & jag ber dig att kolla in i dig själv ställ dig i spegeln & kolla på dig själv & fundera på vad det är du vill med ditt liv. Hon beter sig som en jävla fitta mot dig. & jag tycker inte alls om henne.. Jag vet inte om jag kommer att lära mig tycka om henne heller.. kanske för din skull men jag vet inte. Du mår inte bra & det ska du göra. Du måste tro bättre på dig själv för du är en fin person & jag vill inte att du ska må dåligt.. Du vet vad jag har sagt & jag vet inte hur många gånger till jag kommer att behöva säga det åt dig. Men det verkar som om det är bara mina ord som går in i huvudet på dig för det är jag som säger vad jag tycker & tänker & jag är inte snäll när jag säger sakerna heller...Men jag vill bara ditt bästa.

Kommentarer
Postat av: hanna

aha, då fattar jag :P

2009-10-11 @ 12:52:31
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0