Baxter - My Day

Jag & Johanna har gått runt på stan idag & det har varit trevligt, var ett tag sen jag träffade min vän nu..
Eftersom det är Johanna som har pengar så var de ju Johanna som shoppade lite idag också. Men nu måste vi tänka på julklappar jag vet inte alls vad jag ska ge någon!
Träffade Julia inne på gina & det var trevligt, har inte träffat henne sen vi gick ut skolan.
Sen träffade jag Antonia & Kevin & det var också väldigt trevligt, pojken han har blivit så stor sen sist jag såg honom, Men han är så söt så!.
Sen gick vi iväg till arbetsförmedlingen & försäkringskassan & lämna in papper sen vidare till opitkern för Johanna skulle väl ha nya linser tror jag.
Sa hej & hejdå till lillebror som åker till Polen på lördag. Jag hoppas att han får de jätte bra där borta.
Nu ska jag fortsätta med att se the city, the hills tog precis slut.

Till veckan kommer Sandra hit & hälsar på, Tur bor hennes mormor bara några gårdar ifrån mig så de är inte så långt. Men fråga mig inte hur många år sen det var sen vi sågs men det var väldigt länge sen nu

Kommentarer
Postat av: julia

de var rolit att träffa dig igår! de var ett tag sedan :)

2009-10-09 @ 23:53:02
URL: http://jeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0