Beyonce - Daddy

Nu sitter jag i holmsund hos pappa, han ringde tidigare idag & sa att nu kommer jag & hämtar dig. Det var bara att åka ner med dom men de gör mig inget. Mycket trevligt att komma hit.
Jag ska bara hänga hemma ikväll. Ska se körslaget..
Jag & Pelle har varit ute & gått med Zera nyss satan så kallt det var mina ben var jävla isbitar tror jag.. & missan skriker som en jävla kåtkatt hon pratar då somfan med en.. Sen är jag kär i Sune.. Ska lätt ta honom när jag flyttar om vi har kvar honom för zumo får jag inte ta...
& farmor är tydligen väldigt sjuk nu. dom åter upplivar henne inte om hon skulle dö.. Pappa berättade det lite tidigare ikväll.. Det är synd om farmor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0