David Banner - Play

har hängt på ersboda idag med määäng.
Har även lekt med gabbe, Jag tror seriöst att jag är kär i den pojken, han är 4 år gammal & han har riktigt charmat mig.
hur härlig som helst. & jag fick faktiskt sova med honom inatt. Haha.
Dom har helt underbara hundar jag fick en iknät halva dagen men hon är söt. det gillas.
Jag tror pappa & ullis har kommit på nu att det är man ska vara ute & ränna, En är 50 & en snart 45. På lördag ska dom se Jill johnson för de fick pappa när han fyllde 50 av ullis. Sen nästa vecka ska dom ut med något med pappas jobb. jag är barnvakt & den som inte lyssnar på mig får sitta i en garderob. Emma är inget problem hon sköter sig själv. Hon är så duktig, Men då har jag en bror som kan sitta vaken as länge & spela cs. men just nu har han flyttat hemifrån tydligen eller rymt kanske? han var iaf inte hemma när jag prata med Ullis idag.

Mormor ligger på sjukan just nu, hon har fått en stroke? jag hoppas verkligen att hon blir bra! Jag vill inte det hära. Mormor MÅSTE bli bra!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag håller med dig, inget fuinkar utan mormor. hon sköter allt, allas pengar, allt, tar hand om morfar.

hon ska se mina barn ju! det här går itne!

2009-10-16 @ 08:55:55
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0