Eddy Arnold - Angry

Jag var så arg så att min läpp skakade, mina händer skakade när jag skrev sms.. Detta är fan inte okej, Det är fan tydligen fel på oss andra 3 för att hon har uppfostrat oss själv.. Jag kunde verkligen inte vara tyst idag, det gick fan inte. Du har ingen rätt att sitta & spotta över min mamma så där. Vadå nanny fasoner? bara för att du inte kan säga åt din dotter att så får man inte göra.. GAAH jag får frispel
Jag gick & mötte Hanna, gick hem till henne & hängde där. Vi såg Oth, ändå ett helt okej avsnitt. Hon har även försökt smida planer nu om hur hon ska få bort K ur huset. Det kanske går bra om hon får vaniljbullar, hon är nog ganska lätt köpt. Men vi följde iaf med på ica.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har hon gjort det helt själv? nu är du väl orättvis

2009-10-21 @ 18:34:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0