Forever The Sickest Kids - Phone Call

Inatt fick jag ett samtal & det var trevligt att prata med dig.. Jag fick ut det jag ville & du sa som det var hoppas jag. Men du kan inte ljuga för mig, det har du aldrig kunnat. Men jag är iaf glad att vi prata. Ibland är du den jag lärde känna & ibland vet jag inte alls vad jag ska ta mig till.. Men nu känns det iaf som om vi kan vara vänner & prata & så dära. Det känns verkligen bra.. Det känns som om en tyngd har lättat från mina axlar.

Just nu sitter jag i Holmsund för min far & styvmamma är påväg till Boden med pappas jobb.
jag vet inte alls vad dom ska göra där, men det blir nog bra ändå.. Så jag ska vara barnvakt. Storebror komde & hämta mig hos mamma så vi for på maxi & handla lite granna.
Johanna & Anneli kommer & hänger med mig ikväll..

Nu ska jag gå & fortsätta bråkas med Håkan för det är det enda han gör när han är här..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är lika bra att inse att vi absolut inte har samma smak på något, bara Peter ;)

2009-10-24 @ 15:54:56
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0