Friends - Vi E Vänner

Åh, vad jag saknat att prata med min vän "statiol" Isac!.
Han lyckas liva upp dom här tråkiga stunderna bara genom att fula sig med mig över msn.
Vi ska nog ta & gifta oss som vi sagt så många gånger nu... Men de verkar tyvärr aldrig bli av!
ISAC?! förklarning tack!.
Fast de brukar oftast vara nå fylle grej från Isacs sida. Men man vet ju aldrig vad han har för planer i framtiden haha..
Kunde sitta två timmar på statiol & prata med honom en kväll när han jobbade i holmsund, saknar det!

00.50
En timme efter & nu har det verkligen spårat!. Allt är mitt fel, Inget är isacs, ALLT ÄR MIT för de är jag som gör allt.. Vänta nu. NÄE frågan är ju vem som är värst här? Jo Isac!.. Han har riktigt spårat ur ikväll. finns ingen utväg för det här nu.
Men jag tycker om min vän & han tycker om mig. Vi lyckas med det mesta vi två.. Dårhuset nästa psyket kanske?.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0