Jill Sobule - Clever

idag var jag så smart, trodde jag hade körning halv 2 men icket.
jag hade det halv 1. min lärare ringde & frågade vart jag var, vilken chock jag fick. Men hon kom & hämta mig & vi körde lite granna. Snart är det nära! sinnes sjukt. Har motorväg kvar, sen så ska vi väl se vad som händer..
Ringde pappsen idag det var snö där han var..
Jag fick ont imagen också. Jag orkar inte alls......
JAG VILL HA PENGAR NUUUU!
Jag gick förbi rydell på megazome & lånade jul i kapernaum av henne också idag, jag älskar den julkalendern helt klart. så jag har sett 4 avsnitt sen vill elsa se pippi, Men ikväll efter ROAST PÅ BERNS ska jag fan i mig se :D..
& du är hemma nu, jag blev glad att du hörde av dig iaf :).

Kommentarer
Postat av: Hanna



Jag tycker det börjar bli lite väl mycket Ch i bloggen nu, vart är allt om mig? :O

2009-10-19 @ 17:31:06
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0