Michael Jackson - Dirty Diana

Emma ligger i sängen i pappa & Ullis säng, Pether försöker jag få liv i, Jag sitter & kollar på wildfire.. Jag har verkligen inget bättre för mig, Folket är iaf påväg hem. Så dom kommer väl nångång. Pappa sa att de tar tre timmar från boden. frågan är ju vad dom har gjort där borta iskogen, jag tror dom söp till ganska bra..
Jag sitter & lyssnar på michael jackson på spotify. Jag hatar reklamen som kommer in hela tiden. den stör mig ganska mycket.

Inatt låg en katt & kurrade mig i örat. det var en liten gul sune. sen körde han in klorna i mitt finger. idag när jag kommer in med zera kör han in klorna i mitt ben. Den katten måste verkligen hata mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0