middag

det gick snett hos johanna & anneli & sara hon kan inte äta mat!..
Vi sitter & väntar på att allt folk ska komma nu vi dör av hunger här nu.
Sara är så nervös att hon håller på kissa på sig!

02.20
Sitter nu hemma hos pappa efter en kväll i obbola med en massa goa tjejer. JAG har haft det väldigt trevligt. Detta ska vi göra fler gånger.. Vi hängde ju alla hemma i obbola hos Johanna & vi har haft det så trevligt.. När alla for stannade jag kvar en stund. Hjälpte henne & plocka bort & vi satte oss & prata en stund om allt & det var bara trevligt. Magnus försökte även få mig att gå ut med Ellis innan jag åkte hem.. Patrik ringer & jag säger att jag ska ringa håkan på 20 min, dom uppfattar de som om han ska hämta mig om 20 min så på 10 min är han där.. As knasig familj jag har. Patrik & Amanda kommer in & hämtar mig patrik ska som vanligt alltid bråkas med Johanna..
Väl hemma det första jag får göra är att fixa bort kattbajs på ett bord, på mattan i hallen på övervåningen.. & gnällt lite på PETHER för han inte rensat kattlådan. så han fick göra det på engång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0