Miley Cyrus - Girls Just Wanna Have Fun

Johanna for för en stund sen.
Johanna kom & åt middag med oss. Det gjorde även Håkan.
Anneli kom & vi satt & prata kom på att skynda på konsum innan Blog awards..
Körslaget ikväll då. KANON svenska folket..
Jag har varit ute & spelat fotboll med min hund ikväll. kan verkligen inte bli bättre.. Jag kom på nu att jag har en massa saker jag ska göra tills dom dära äldre kommer hem imorgon men jag ska nog fixa det.. Ska ut med zera nu för kvällen sen ska jag lyckas tvinga min ohängde bror till sängen, för syster är så duktig att gå & lägga sig själv. Pether får man ju nästan bära isäng...
Kom på nu att man ska ställa tillbaka klockan en timme inatt också, ska nog göra det när jag går isäng kanon att få sova en timme längre nu!. I love it!.

& Jag tror att pappa kör party like a rockstar ikväll! 

Tack för en mycket trevlig kväll tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0