Smurfarna - Fotboll är Livet

Sverige förlorade matchen mot danmark.. & jag vet inte alls hur svenska folket röstar som låter den där fula saken vara kvar i körslaget & ja jag menar Caroline af ugglas vara kvar, det finns fan ingen fulare människa & jag klarar verkligen inte av henne!... Alla våra katter springer runt & jag vet inte alls vad dom har för sig...
Nu ligger jag & pappa bara & slöar i tvrummet, han i soffan & jag har fotöljen. men de är nice. Jag trivs så här. Jag & Plé har varit ute & gått & pratat, vi kan om vi bara vill.. Jag vill färga mitt hår men jag har inga pengar, jag har en sjukt ful utväxt & den lär bara bli fulare.. Men jag ser framemot att träffa sandra iveckan, jag har saknat henne väldigt mycket. Vi har ju gått så många år tillsammans.. Ska verkligen bli kul att träffas & prata. För nu bor hon ju verkligen inte nära alls typ hudik eller nå sånt.. jag har inte så stor koll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0