Taylor Swift - Picture To Burn

Jag vet inte alls vad som hände med min broder Håkan inatt.
Fick ett sms "tja du hej :)" sen svarade jag hej & får tillbaka "hejhej :)". frågan är ju om han var full eller inte?. jag vet inte men fick mig iaf ett gott skratt åt honom.
Men dock så väckte han mig när jag PRECIS höll på somna..
Nu har jag beställt 100 bilder för ynka 29 kr..

& du måste fundera på om du vill bli som din pappa eller inte.. Finns ingen som kan göra ett val åt dig, det är bara du som kan välja. Men efter 13 helger eller vad det nu är som du är onykter kanske det är dags att börja fundera på vad du vill med ditt liv?..

Kommentarer
Postat av: sandra

vadå 100 bilder för 29? ;o

2009-10-06 @ 11:34:35
URL: http://apsatss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0