The Apex Theory - In Books

Jag är helt klart en jävla bokmal.. Jag kan ligga & läsa hur länge som helst. Men de spelar fan ingen roll om jag läser hela natten jag får fan ändå aldrig sova.. Jag har en syster som är lite över knähöjd tre år & ett jävla humör på morgonen. Tre årstrotts, men hennes är fan inte & leka med.. Kan lova att hon är billig varje morgon..

Sen vill alla att man ska komma på vad man vill ha i julklapp, men snygg jag har ingen aning om vad jag vill ha & det jag vill ha är väl mest böcker för jag alltid vill ha något att läsa..

Sen vet jag inte alls vad jag ska tycka eller tänka. Jag orkar inte alls. Nog fan mår jag bättre idag än vad jag gjorde för 1½ månad sen mne de känns som om det är ännu längre sen, Men nu är det som det är & man ser vad som kommer att hända. & hur vi kommer sluta om de är som vänner eller om de är som ingenting alls

Nej nu ska jag återgå till min bok Håkan Nesser - Människa utan hund


Den är fan riktigt bra men jag förstår inte varför den heter männsika utan hund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0