The Killers - Read My Mind

Jag lånade en bok av min kära vän i Obbola & jag fastna verkligen i den, Sjukt bra var den så jag ska nog lämna tillbaka den imorgon om hon kan ta den eller så får de blir en annan dag då vi ses..
& Johan du ska få en liten note av mig imorgon på krogen kan jag lova! haha Ska skriva den så bra så ;).

Jag tycker fortfarande det är äckligt, Jag förstår det faktiskt inte alls.. Hur kan man ens komma på tanken.. Blää säger jag bara!...

Jag har lyckats förstöra traditionen som min storasyster startade för måånga många år sen. Men jag vill ha lasange & vi äter alltid något som sandra vill att vi ska äta när vi är hos mormor, jag fick min vilja igenom. Det är niiiiiice!
Ska tvinga mor att se idol med mig ikväll. Jag lyckades förra veckan!


Lång hårig & såg alltmänt snygg ut då eller? haha

Kommentarer
Postat av: sofia

nä, fast kan iförsig vara för att de var så väldigt djupt och blödde som fan, så då behövde dom kanske stora kompresser:P jadå de kommer bli asbra!!

2009-10-30 @ 19:43:48
URL: http://anchaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0