Andrew Gold - Thank You For Being A Friend

Det är över nu men jag kommer ihåg alla dagar med dig.
Jag är verkligen tacksam för tiden vi fick tillsammans. Jag är glad att jag fått lära känna dig, vi har kännt varann i6 år, 4 år som vänner & 2 år tillsammans. Jag vet att du inte ångrar något av det vi gått igenom, jag vet att även du saknar mig på samma sätt som jag saknar dig. Du kommer alltid att vara min vän. Du var min första kärlek, du kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Jag ångrar verkligen ingenting, Jag släppte in dig i mitt liv & du fick mig att se att jag också kunde vara älskad. Tack för att du fick mig att förstå vad kärlek är. Innerstinne så hoppas jag att det kan vi bli igen, visst gör jag de. men jag tror inte alls att det kommer bli så. Är vi vänner så ska vi få det att funka det också.. Du kommer alltid att vara min bästavän & det är någonting som du får leva med.. Jag tänker inte sluta bry mig om dig för att det inte är du & jag längre, du betyder fortfarande mycket för mig & de står jag för..
Vad ska jag säga utan att ljuga, visst hade jag hoppats på en framtid men den fick vi inte.
Men jag tackar dig för tiden vi fick tillsammans den ligger mig varmt om hjärtat ingenting man glömmer i första taget.
Du är helt underbar M.
Tack för allt

Kommentarer
Postat av: malin taf

Johanna,vad är det här? :( :( :( :( :( :( :(

2009-09-02 @ 12:00:10
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0