Bad Brains - At The Movies

Idag har jag inte gjort många knop, Men jag vakna imorse där vid halv 8 av att det verkligen SPÖregnade & det var inte alls lite.. Men senare när jag vakna så hade de slutat.
Syster gav mig ett headset idag också. Jag hoppas verkligen att de funkar annars vet jag inte vad jag gör! hatar att vara utan musiken i öronen..
Sen blir de alla pirates filmer ihelgen också jag känner att jag ska se ALLA igen..
Sen måste jag nog ta tag i mitt rum också det ser inte klokt ut men jag orkar verkligen inte lägga ett handtag på det just nu, men ska nog kanske börja med lite kläder nu kanske? elsa ser ju ändå bara saltkråkan & är på äckligt dåligt humör hon skrek nonstop i fan en halvtimme känns det som..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0