Beck - Clock

Klockan är snart ett & jag har sett men in black2 för första gången i hela mitt liv..
sitter nu & pratar med hanna & fördriver tiden med att läsa bloggar..
Farmville bråkar med mig, detta är fan inte okej, jag har fått dille på det.
Sängen kallar nog snart för ska åka en sväng förbi far min imorgon & hälsa på.
Han gnäller ju nu, har fått för sig att de är hans helg.. Må väl vara hänt, men har inte varit där på hans helg sen i maj. Men han anser nog att de inte finns nått som håller mig kvar i stan hans helger, men det gjorde de inte då heller gubbe, inte ibörjan sen blev det som de blev. Men ska nog bli bättre på att åka ner till dom för jag vet ju att alla saknar mig så rakarns mycket & älskar mig så sjukt mycket för jag är så bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0