Biffy Clyro - Who's Got A Match?

Följde med pappsen på innebandy i sävar ikväll, det var trevligt första innebandy matchen på länge nu.
Sävar mot ersboda. var ändå en ganska jämn match men ersboda vann med 5 - 3. Du är så sjukt lik honom emellanåt men bara jag som tycker de tror jag. Adam fick pelle över sarjen. haha! rätt åt dig.
Träffade helena & stod & prata med henne en stund också. Det var verkligen trevligt. Jag tycker om dom så mycket & saknar dom alla.
Jag sa även till min far ikväll att jag ville ta hål inäsan han kollade på mig som om jag hade gjort det men de har jag ju inte, jag vill bara göra det. Men han lär väl göra mig arvlös om jag gör det! men vafan jag lever ju bara engång pappa! & jag är snygg med alla mina underbara piercingar & tatueringar!..

Zimba är förövrigt borta & har varit borta sen pappa fyllde 50, jag tror att den mannen har lämnat oss alla. Men han som är så fin! min lilla zimba som inte är så liten egentligen..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

taack:) på ume skinart!

2009-09-13 @ 04:39:06
URL: http://ponkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0