Cool Hand Luke - Heroes Will Be Heroes

Jag satt & såg mitt underbara Heroes idag, ny säsong & jag bara älskar det..
dom hade dubbel avsnitt & så där jag ser det får man inte se mer än 72 minuter väldigt dumt påhitt för nu missade jag ju dom 10 sista minuterna inte okej!, tycker den som kom på det var väldigt dum..
Nästa vecka har alla mina älskade underbara serier kommit ut igen, The hills, the city & grey's är det som saknas nu..
Men t-bag ska inte vara med i Heroes han tillhör prison break & passar inte alls in i heroes blir ju mörkrädd tycker verkligen inte om honom..


Kommentarer
Postat av: Johanna

väldigt fin..

2009-09-23 @ 19:15:15
URL: http://dolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0