Darin Zanyar - Road Trip

Har pratat med min vän idag. regn har dom. & hon kommer hem på onsdagnatt
& krille åkte till cypern idag & hanna kom hem från malta inatt, alla bara kommer & far. till varmare länder FUSK..
Så när jag får ett jobb de första jag gör är att köpa mig en dator & sen ska jag ta & resa!, den som vill får följa med helt okej med mig.
Körningen gick bra, jag överlevde! haha..
Måste seriöst ta tag i städningen av mitt rum! för nu ser det verkligen inte okej ut...
Men som vanligt är jag för lat för att göra det.. Elsa ser alla vi barn i bullerbyn, det är ändå helt okej den filmen..


bjuder på en fin bild på mig haha.


Kommentarer
Postat av: r

Okej.. jag jobbar tisdagkväll, från halv sex.

Sen jobbar jag dag onsdag till fredag från 11 och lördag och söndag börjar jag mellan elva och ett.

Ifall du är nere på stan och kör något?



Annars får jag höra av mig om jag är i närheten av mariehem någon gång. (är inte så ofta tyvärr)

2009-09-07 @ 14:19:21
Postat av: rydell

Okej.. jag jobbar tisdagkväll, från halv sex.

Sen jobbar jag dag onsdag till fredag från 11 och lördag och söndag börjar jag mellan elva och ett.

Ifall du är nere på stan och kör något?



Annars får jag höra av mig om jag är i närheten av mariehem någon gång. (är inte så ofta tyvärr)

2009-09-07 @ 14:20:06
URL: http://jrydell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0