Janove Ottesen - Tickets

idag fick jag höra hannas dröm fan av jag skratta.. hon drömmer så sjuka drömmar & denna handla om mig.
Tydligen så putta jag ner henne i en sjö med en massa krokodiler & jag hade en krokodil & den bet av hennes fot, Ja skratta så sjukt mycket..
Hanna ville ha med mig på stan så jag följde med men den damen är de inte lätt att leta kläder åt. Det jag tyckte var snyggt gillade inte hon, de hon gillade, gillade inte jag.. Men til slut hitta vi en klänning som vi gillade som hon köpte bra jobbat.

Bokade även biljetterna till flickan som lekte med elden åt mig, johanna & elina. Hoppas verkligen att filmen blir lika bra som första eller en aning bättre!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Schysst att ni sa att jag skulle få följa med :(

2009-09-14 @ 20:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0