Jap - Min vän

Ibland undrar jag vad det är för fel på folk..
Jag förstår inte hur man bara kan strunta i en person så som du gör! du säger att ni ska ses men du sviker honom hela tiden! Jag tycker det inte är okej.
Hon behandlar dig som om du är ett klädesplagg i hennes garderob som hon tar fram när hon vill ha  & hänger tillbaka det när hon är less på det & det är mer att du får hänga kvar i den där garderoben..
Du är för snäll ibland, du vill tro det bästa om alla personer men denna människa vet jag inte om de finns nå bra i. Du måste släppa taget för annars kommer du att bli sårad ännu mer än va du redan är.
Hon ska inte få såra & trycka ner dig nå mer nu. Ställ ner foten & säg att det inte är okej!

Jag finns alltid här för dig! glöm inte de. 15 års vänskap är mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0