Michael Buble - Everything

Håkan ringde mig igår & sa att de var inte okej att hans lillasyster var hemma en lördagkväll. Jag skulle börja vara med honom tydligen. jamen tack för det liksom!. Sen sa han även när jag tagit körkortet ska jag köra honom överallt med micran det kan ju inte bli bättre. Så alltså måste jag flytta in hos Håkan då. Men mig gör de inget. För jag skulle få ta hans säng så sover han på soffan.. Det tyckte jag lät som en kanon idé. Men känner jag min bror rätt minns han inte det här idag.. haha. Han skulle jobba klockan 7 han sa till & med att han skulle vara på jobbet 7. Jag tror aldrig håkan varit på jobbet när han börjar, han far när han börjar det har han alltid gjort.. haha
Tack för väckningen halv 7 imorse! kanon.. Förstår inte vad man gör ute tills dess.. Du kanske kan svara på de din lilla mupp?..
Sen var elsa även billig, hon skrek i en timme, hon vakna väl på helt fel sida & när hon gör det är det fan inte kul att bo i samma lägenhet som henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0