Pete Seeger - My Dentist Has Tattooed Legs

Jag hatar tandläkaren, kommer dit sitter där så snällt så & en jävla femma innan jag har min tid tar han in den som hade tid före mig.. Det är fan dålig planering!.. jävla tandläkare
Men som tur är jag bäst & inga hål alls..
Sen cyklar jag hem & åker ner på stan. träffa storebror & lillebror.. Sen går jag & möter Johanna så fixar vi biljetterna för filmen på löööördag..
& ingen vill ge mig 120 000 kr. it sucks..
kom på värsta grejen men johanna tyckte tyvärr att jag var hel tokig haha.
Jag funderar starkt på den idéen eller inte..
& jag stör mig big time på att klockan på mormors dator går en timme fel! jag fattar de inte!. enligt datorn är klockan 18.49 :S men tyvärr så är edn 19.49...

Nu idol!

22.41
msn funkar inte på datorn skit drygt att sitta vid det som finns på internet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0