Sara Bareilles - One Sweet Love

Jag fick mycket beröm idag när jag körde. Det kändes verkligen jätte bra!.
Ska göra manövringstestet på torsdag.. Så då är de borta när jag ska göra halkbanan iaf!
& det är snart nära..
Johanna blir så glad för när jag väl har kortet är de jag som kör henne & pappa blir nog glad när räkningarna slutar komma! hahah
Mötte även ullis bil med lillebror som körde med telefonen i mot örat så kör man inte alls!
Varför är inte min pappa bilskolelärare? hade varit fett värt med det! Billigt om inte annat!

Kommentarer
Postat av: H

Jo, tid kommer det verkligen att ta.

Känns bara lite surt att Erik har som gått tillbaka till som vi var förut och att allting bara är glömt :S

2009-09-28 @ 19:34:35
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: H

Mjo. Men han har ju fattat att han har gjort fel, bett om ursäkt cirka 1000 gånger osv men ja, det går ju inte att göra det ogjort direkt =/

2009-09-28 @ 21:53:42
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0