Silverstein - Smile In Your Sleep

Jag saknar dig.


Sova det är min grej det ibland undrar jag ju verkligen varför jag kan vakna så många gånger som jag gör.
Blev flera gånger imorse. men sen så fick jag sova till 12. underbart skönt men kunde nog ha sovit någon timme till.. snart ska jag ta mig i kragen & cykla iväg till tandläkaren igen.. Jag är så rakarns duktig för jag cyklar..
På tisdag ska jag på arbetsförmeldingen för att få veta massa om jobbgarantin. så jag kan få pengar så om en månad hoppas jag iaf att jag har lite att leva av.. Jag förstår inte alls hur jag har lyckats klara mig dom här månaderna....
men som sagt är jag är bäst!


GRATTIS ADAM PÅ 17ÅRS DAGEN! :)

17.13
Jag hatar tanshygiensten, dom dödar ju verkligen munnen! jag ahr så sjukt ont i munnen nu att de inte är sant.
sen suger vädret, as kallt ute nu! jag vill ha värme.. Fusk på Pär & Helena som åker utomlands idag!, hoppas dom solar lite åt mig :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0