Simple Plan - Crazy

Jag är dö trött & jag skulle kunna somna här där jag sitter just nu..
Vi var iaf iholmsund en sväng & patrik kom & prata med elsa hon bara kollade på honom som om han var knäpp..
Men hon låg över Zera & blev nog kär i lilla Sune..
Pappa skulle ha mig & äta lite pannkaka & det var bara att göra det..
& jag blir så ledsen iögat att Pethers kompis Isak är fan typ tre huvuden längre än mig & är 5 år yngre det är inte okej!.
Men jag får iaf bråkas med honom. det är jag nöjd för.

"So thank you for showing me
That best friends cannot be trusted
And thank you for lying to me
Your friendship, the good times we had
You can have them back"

Kommentarer
Postat av: sofia

jaa visst var den fin:D fast jag räknade ut att den skulle gått typ ner till knäna och de vill inte jag ha...

2009-09-26 @ 19:30:21
URL: http://anchaso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0