Daughtry - No Surprise

Körningen gick bra idag väl då kanske..
Sen träffa jag johanna & jag tror hon är virrig hon sa att hon var på akademibokhandeln så var hon på åkerbloms! Så jag fick gå den långa biten till mvg för att upptäcka att hon inte var där.
Men vi hitta varann till slut & sjukt snygg brunfärg tyckte då jag att hon hade!
Vi gick ner på megazome för rydell jobba så vi sa hej & hon fick tillbaka sin bok som varit på vift länge..
Sen träffade jag även lillebror, alltid lika trevligt i just love the boy.
Vi prata ändå nästan en timme & jag tror du förstod mig på något sätt. Du kan ju om du bara vill..
men jag tackar nej på ditt förslag ingenting som jag skulle vilja hitta på faktiskt det är inte jag..

Suttit & försökt hjälpa storasyster med photoshop, Jag tror vi lyckades lite svårt att förklara över MSN!


Att vi är söta?!


Kommentarer
Postat av: Tess

Ja men det låter ju bra :) Jahaaa, men hur många lektioner har du haft då?

2009-09-10 @ 22:18:11
URL: http://tholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0