B5 - Chill A Bit

Idag är en dag jag känner mig allmänt slö.. Jag tror jag ska ställa mig & baka mintbrownie bara för att prova. Nångång ska ju vara den första för en ny kaka. & jag är inte sugen på kladdkaka heller.. Igår när jag hade hjälpt syrran med att köra ramen till sängen våldgästa jag hennes kylskåp & hon hade gjort nån kladdkaka som inte alls smaka kladdkaka.. Hon hade hett i nån passionsfrukt. Var lite annorlunda men det funkade iaf..


Jag känner mig så snygg idag!. Ride it like you stole it tröjan jag har haft i mina ägor sen 8 - 9;an kanske? men den är så underbart skön. Nog för den inte börja som min, jag fick låna den men sen sluta de med att den hamna hos mig för alltid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0