Big Kenny - Trip

Jag fick höra att min äldsta bror ska åka till USA.. vänta nu inte okej! Jag vill också ju. Nyss var han i Thailand en månad & nu ska han till USA jag vet inte hur länge. Men jag vet så mycket att han åker i slutet på maj början av juni.. Jag kanske ska säga att jag önskar mig en resa till ett varmare land när jag fyller 20 undra om han skulle gå med på det?. Jag kan ju alltid försöka! Jag ska nog skicka det lite närmare då jag fyller år. Jag tycker jag är värd det faktiskt. Men det är ju bara jag det. kanske inte han tycker att jag är men det borde han göra...


Eller för att jag kanske är en sån söt syster som jag är borde jag ju få följa med kan man tycka.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Be att få låna bilen då;-)

2010-04-15 @ 06:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0