City High - Cats And Dogs


Lappland, Värmland & Västerbotten
Ja, det är så våra bäbisar heter klaga inte!


Sune, han är så stilig min lilla pojke


Zumo, han var ute idag & la sig på grusgången hos grannen & rulla runt, det såg väldigt kul ut men katten var grå näe han kom in.


Zimba, tjockisen i familjen, Han som låg & sov så skönt på mina ben inatt.

Som ni ser så har vi några katter i huset. men jag lovar er det saknas 4 det där var bara pojkarna & bäbisarna vi har 4 tjejer också. Men jag älskar våra katter eller inte surtanterna dom är så elaka..
Så just nu är jag omringad av katter & min dator är hårig & jag är hårig så det här kan sluta bra.

Nu ska jag snart ta hunden på promenad igen & möta baby för vi är så duktiga att vi går till & från varann (okej, vi sluta när vi tog körkortet. Men nu har ingen av oss bil så då GÅR man!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0