Eric Hutchinson - Food Chain

Idag var en lugn dag.. Listan var det ungefär 5 saker på. Magnus hade gjort klart dom vid 10 så vi gick & åt lunch & fick sitta mycket längre än vanligt. Så underbart skönt det var.
Jag la lunch idag också, gick bra & det är kul. Från början la jag bara en rätt men i slutet så la jag alla för Jocke höll på att städa köket. Halv 3 var hela köket städat allt beställt så vi gick hem gud så skönt det var.


Detta la jag idag. Det var gott!



När jag kom hem hitta jag mina gamla godingar i hallen. hade dom här i kanske 8;an & klart har Johanna skrivit på dom också!. Men dom var inte så sköna idag när jag prova dom som dom var för några år sen. men oj vad använde dom mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0