Gordon Lightfoot - The List

• Först & främst vill jag gratta min kusin Maria som fyller år idag! Så ett stort grattis till dig!

• Lillebror fyller år på fredag, skiten blir stor. Men jag ger upp sökandet på att hitta ett recept på en smörgåstårta (jag lär få stryk).

• Min vän åker 19 mil härifrån på söndag tror jag det är för praktik, ska bli spännande att höra om allt hon får göra när hon är där. Men självklart kommer jag att sakna henne! Så måste krama henne extra mycket nu när jag träffar henne!

• Jag måste ta mig i kragen & träffa min kusin Maria för nu var det länge sen & jag tycker om att prata med henne. Så detta ska bli ändring på.

• Grannen & jag ska ut & gå på promenader nu varje dag eller vi ska iaf försöka. (alla våra försök hittills har vi gett upp)

MÅNDAG 26/4 lägger jag mig under nålen igen för att jag min fjärde tatuering & sista nu på ett tag.

• Sen blir de något som ni får se senare nångång nästa vecka!


Kommentarer
Postat av: Jag

jag letade igenom mammas receptbok och då hade hon ett smörgåstårtarecept....

Och vars fick du det förra ifrån då?? :S

2010-04-19 @ 19:06:13
URL: http://holmbomemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0