Samajona - The Car U Wanna Drive

Lunch hos mormor gott somfan med mat jag åt som en gris! för jag åt ingen mat innan vi gick upp till henne.
Mamma & Magnus åker till lycksele imorgon & då tar dom volvon så jag trodde jag skulle bli billös i helgen men magnus låter mig ha hans bil! Så nyss var jag ute & provkörde lite annorlunda att köra utan koppling måste lägga bort vänster benet, Men det ska nog gå bra detta :D, Jag är kanon på köra bil så det kan inte bli bättre..

Nu hanna vågar till & med du åka med mig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag är rädd ändå, den enda jag kan slappna av med när jag åker är med farfar :D

2010-04-03 @ 00:11:09
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0