The Game - Hate It Or Love It

Innan jag for & jobba träffa jag puckot (mimi), elin & marcus på subway.. Mitt iallt får jag en skrattattack. Jag tyckte det var väldigt roligt det dära. Men kanske har att göra med att jag innerstinne är en elak person? jag har då ingen aning. eller jag vet att jag är lite elak men inte så farligt väl?

Imorgon ska jag på date med bästa Johanna.. För om inte så jätte länge hamnar hon flera mil bort på praktik så jag ska ta vara på att pussa & krama henne medans hon är hemma!. ska paxa henne nån kväll här framöver hade jag tänkt mig, jag vet att hon inte alls har något emot det för hon brukar älska mina knäppa idéer som jag får för mig. Fast sen är ju hela jag knäpp & hon älskar mig ändå!


Kommentarer
Postat av: Elaka styvmamman

Du är inte elak! Vad har du nu sagt/gjort?

2010-04-07 @ 10:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0