Xx - Night Time

klockan halv 5.. ja vad gjorde jag vaken då? bra fråga!
låg & smsa med tokfian som skulle dela ut tidningar som var sena.. inte alls okej!
Vakna väl halv 10.. vet inte alls hur jag lyckas somna om men det gör jag & hör inte ett ljud på
några timmar skönt var de.. Men nu ligger jag här ska försöka ta mig upp ur sängen. men den är sååå jääävla skön att jag bara vill ligga kvar & inte alls kliva upp.ska nog kliva upp äta nått krypa ner igen & se film. Jag tycker jag förtjänar de! & jag vill ha min bäbis. Ge mig sune! jag villl ha nån att kramas med! Annars nån som är frivillig får ju titta förbi.¨


Min lilla bäääbis! han är så sjukt go att man kan ligga & mysa med honom hela tiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0