Earth And Fire - Weekend

Igår kom elin tidigt på morgonen för hon hade hål i tre timmar, så vi hängde.
Sen så hängde vi lite mera, träffade magnus & robin dom drack ju lite granna dom dära..
Träffade Mimi som hade kommit hem från Spanien en stund, sen hem & sova.

Idag har jag vandrat på stan med Johanna & lunchat, det var mycket trevligt. Jag kom hem med ett par leggingns.
Sen åkte jag upp till pappa & satt hos honom till 8 så jag var där i några timmar. Men nu börjar det bli bättre för honom, idag satt han upp på kanten på sjukhussängen & åt middag..
Ullis & Emma kom upp & vi börja fjanta som vi alltid gör i familjen & vi fick pappa att skratta så han fick väldigt ont i revbenen..


Men nu märks det att det börjar bli höst för nu fryser jag nästan hela tiden & det gillas verkligen inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0