Mika - Rain

Frågan är vad det är som hänt med vädret, det regnar hela tiden nu, försöker dom visa för oss satt sommaren är totalt slut nu eller?. Jag kan gilla regn i viss mån men nu har det varit i många dagar & det gillas inte.. Jag vill ha lite mindre regn.

Jag har verkligen inte gjort mycket idag, Jag har varit över till Hanna med några filmer som jag tyckte hon skulle se. Sen varit förbi hos pappa en stund & han gör framsteg nu.
Idag har han suttit i en stol i två timmar han är så duktig, Men sen har även bedövningen som han får över revbenen slutat verka så han har väldigt ont där & kan inte lyfta upp sig i sängen..

Nu väntar jag på fångarna på fortet & att Hannapanna ska bli klar med sina naglar så ska vi kila iväg till ica & se vad vi hittar för trevligt. För hanna är ju nämligen ledig idag från skolan.

Kommentarer
Postat av: Hanna

och jag har sovmorgon idag.. wiho! :D

2010-08-26 @ 09:05:24
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0