Paul McCartney - Angry

Vissa saker gör mig verkligen irriterad, & idag var en sån dag då sånt hände. Så gör man faktiskt inte.. Det är väldigt dålig stil tycker jag! Men sånt ska inte alls få ta energi från mig, men jag stör mig verkligen väldigt mycket.. Fast det skulle vem som helst göra. Att man tar såna saker förgivet är fan inte nice.. Fast det finns mer jag stör mig på, Men jag orkar inte alls tänka på det just nu. Jag kommer bara att bli tokig.

Jag åkte på stan med Hanna en sväng idag & vi kollade runt lite. Alltid lika trevligt.

Jag åkte upp till pappa & var där med Ullis & Emma, vi satt & prata & hade de trevligt, pappa får komma hem när han kan ta sig upp ur sjukhussängen & gå på toa själv. Så nu hoppas jag att det går fort så han får komma hem!.
Men revben & sånt håller på att läka för honom iaf, men han är tjurskallig somfan..

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha lite roligt att du skriver dina grejer "kodade" :P

2010-08-27 @ 08:29:32
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0