Ulf-pether Johansson

Jag var & hälsade på pappa på sjukhuset, det gjorde ont, jag bara grina när jag kom dit. Han såg så hjälplös ut där han låg. Min lilla pappa.
Men jag satt där uppe med Ullis, & han var ju hög som ett hus, sov ena stunden & vaken nästa.. & när han väl var vaken så skulle han självklart bråkas!. Enligt honom hade jag grönt hår, det skulle kanske vara något? Men han får ganska mycket morfin så det är det som spökar hos honom..
Men mörbultad är vad han är. brutna revben, nyckelben & bäckenbenet på vänstersida.. Han kommer att stanna kvar på sjukhuset ett väldigt bra tag.
Det är inte mitt favorit ställe men hälsa på pappa det ska jag göra!..


Nu hoppas jag bara att du ska bli bättre pappa så du kan få komma hem till oss igen!

Jag älskar dig pappa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0