2010 är slut & nu börjar 2011

Jag har varit med om så mycket detta år, både bra & dåliga.

Jag fick en syster 1/1-10 det är inte det vanligaste, barnet fyller förövrigt 1 år imorgon!

Jag fick veta att jag skulle bli faster. Jag är sjukt glad! jag älskar bäbisar sniffa bäbisar är underbart, men fortfarande faster... jag blir ju gammal & låter så elak!. Men jag & emma ska iaf bli världens bästa fastrar!

jag har umgåtts mycket med mina älskade vänner, lite festande & massa mys & skratt, Ni gör mina dagar så mycket bättre. Den lilla pojken magnus som gör mig lycklig har jag sett halv lite av men han har jobbat & varit duktig.

Jag har fått jobba på times kitchen med Rebecca & har haft det hur roligt som helst att jobba.

Min älskade farmor tog sitt sista andetag & fick somna in för gott efter ett väldigt rikt liv med massa barn & barnbarn & barnbarnsbarn.
Jag vet att hon slipper lida & ha ont, men det gör ingen skillnad på hur ont det gör hos mig när hon är borta. Jag saknar henne för alltid.

Vissa saker skulle jag kunnat vara utan, vissa saker kommer jag verkligen inte glömma det är sagt & det går tyvärr inte att få bort från mitt huvud. Hur jag än försöker så kan jag inte få det att försvinna. Jag kan inte släppa allt.



Jag hoppas mitt 2011 kommer bli ett bra år, men man kan inte hindra det som händer, men jag är glad över 2010 jag har lärt mig mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0