23/12-10

En dag kvar till julafton, en dag kvar tills jag får äta godis igen, en dag kvar tills jag tjockar som aldrig förr. (jag kommer ångra mig imorgon när jag ätit så himla mycket & har ont i magen!)

Jag har inte riktigt försått att det är julafton imorgon, det har gått så sjukt fort, nyss var jag på nisses & farmor somna in.
Nyss fyllde Anneli år, allt har gått så fort nu på slutet.

Idag köper jag dom sista julklapparna, om jag bara visste vad jag skulle köpa till pappa... det är så svårt & han säger att han vill ha snälla barn men jag är ju redan snäll!

Ska få kramas med bästa kusin maria idag också en liten stund & elinpelin! love it!

Jag minns denna dag för 4 år sen, jag minns vad du sa &  jag är stolt, jag är så jävla stolt över dig!

Kommentarer
Postat av: 13C

tack!

2010-12-23 @ 14:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0