4 dagar kvar till jul!

Det är inte ofta jag är vaken denna tid nu förtiden. Men idag är jag, fast jag har varit vaken ett tag nu. Elin skickade ett godnatt sms för en stund sen & trodde att hon hade väckt mig. Ja hon går & lägger sig när vi andra går upp. Men så är det när man jobbar natt...

Idag ska jag vara barnvakt åt den minsta i familjen, mamma ska & klippa sig så jag tar henne en stund idag.
Sen följa med magnus & köpa dom sista julklapparna som han har kvar, jag måste köpa mina på torsdag troligtvis för då får jag pengar.

Jag tycker att det kan sluta snöa nu! det räcker med den snö vi har nu, Men alla som älskar att åka skoter är ju i himlen nu, för de är så mycket snööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0