dag 1 - om mig

Jag heter Johanna Bergström och jag bor på Mariehem med min mamma & hennes sambo med mina tre systrar, Malin, Elsa & Elin. Har även en till syster som bor på mariehem & heter sandra.
Pappa bor i Holmsund med Ullis & mina syskon Patrik, Pether & Emma. Håkan bor även i holmsund men inte hemma, Sen har jag en bror som bor i stan Pelle men sin tjej.
Som alla vet har jag en massa syskon som jag tycker sjukt mycket om!
Har en massa katter som är underbara & en hund som är stor som ett hus.
Jag är utbildad kock men just nu har jag inget jobb, så nu går jag en utbildning via miori.

Har en underbar pojkvän Magnus som ställer upp i alla lägen.

Jag har 4 stycken tjejer som gör mitt liv ljusare & mycket roligare, Johanna, Anneli, Elin & Hanna. Utan er så skulle jag inte funka. Ni är det bästa som finns, jag får mig alltid ett gott skratt när jag är med er!

Ja kort & gott om vem jag är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0