Dag 11 - mina syskon

Ja om inte alla redan visste det har jag ett helt fotbollslag till syskon, eller ja nästan iaf. Beror på om de är sjumanna eller elvamanna man ska spela.
Men mina syskon heter Håkan, Pelle, Sandra, Patrik, Malin, Pether, Emma, Elsa & Elin.
Men nu är det så att jag inte har några hel syskon, bara halv & styvsyskon!

Håkan, Pelle & patrik är mina syskon sen 16 år tillbaka, Min pappa är tillsammans med deras mamma.
Sandra, Malin, Elsa & Elin är mina halvsyskon på mammas sida
Pether & Emma är mina halvsyskon på pappas sida.

Men enligt mig så är det mina helsyskon för jag älskar alla mina sykon av hela mitt hjärta & jag vet att jag har många syskon & att det är lite svårt att få att gå ihop. Och skulle jag skriva något om varje så skulle vi få sitta & läsa länge.

Håkan 25 år
Pelle 23 år
Sandra 23 år
Patrik 18 år
Malin 15 år
Pether 15 år
Emma 13 år
Elsa 4 år
Elin 11 månader (1år första januari)

det är alla mina syskon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0