dag 6 - min dag & dag 7 - min bästa vän

dag 6:
Min dag idag var ganska slapp, vi håller fortfarande på med våran power point som vi ska redovisa nästa vecka på onsdag. Johanna kom förbi mig idag på min lunch efter hon hade gjort sin tenta så det var mycket trevligt att träffa henne idag också! Sen tog jag mig en runda på stan med elin & träffade magnus en stund..


dag 7:
Jag har mina bästa, Johanna, Anneli, Elin & Hanna. Det är dom jag litar på, & dom som alltid finns där för mig när jag behöver dom, Jag har dom bästa vännerna man kan ha! Jag är mycket tacksam för att jag har mina vänner som alltid finns i alla lägen. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dom! Jag älskar dom över allt annat på denna jord! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0