hej? finns det i din värld?

Vi alla är vi olika..
men jag tycker väl att om man inte pratat på ett tag kanske man börjar med "hej, hur är det?" eller någonting sånt, eller iaf någonting i den stilen.
Men det är ju bara vad jag tycker men alla gör nog inte det, det märkte jag faktikst idag..
Eller jag tycker det hör mer till god ton att man frågar hur det är med en person om man inte pratat på ett bra tag.
då brukar man ju som vilja veta hur det är & vad man har haft för sig under tiden man inte pratat, men det verkar ju inte alla tycka...
& även om man pratar ofta tycker jag väl att man borde börja med att säga hej!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: nice!!:D meh, varför inte?:(

2010-12-16 @ 13:22:49
URL: http://anchaso.blogg.se/
Postat av: alice herbst

Jag håller med dig där, förstår inte hur resten tänker.

2010-12-17 @ 20:36:18
URL: http://aliceherbst.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0