lööördag

Jag har fått kolla på min mobil idag & jag vill bara ha den mer & mer nu! gaah jag måste ha pengar, men det är ju tur att jag får jobba ganska mycket nu så det sitter inte helt fel med det. Igår körde jag vipen & det gick så bra så. Sen när jag var klar där hjälpte jag till att fixa i ordning restaurangen för idag. Men jag är mycket tacksam för att jag får jobba så mycket jag bara får..

Snart eller om en & en halv timme ska jag röra mig mot ersäng där systerliten har match. Hon är så sjukt duktig min syster på innebandy. I mars åker dom ner till Falun för att spela sm. Jag kan inte bli stoltare än vad jag är över henne nu!


Ja, jag vet vi är snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0